Raport SEO 2014
Które serwisy zostały liderami SEO swojej branży w 2014 roku? Które firmy mają bezpieczną przewagę nad konkurencją, a które muszą nasilić swoje działania SEO? To wszystko w Raporcie SEO 2014 – Liderzy poszczególnych branż.
Dzisiejsze SEO, to nie jest już pozyskiwanie jak największej ilości odnośników do naszego serwisu. Skuteczna kampania SEO to świadome budowanie wizerunku firmy w Internecie. Z trendu w regułę zamieniło się wykorzystywanie między innymi Content Marketingu jako jedne z narzędzi skutecznej kampanii SEO. Większość uwzględnionych firm w raporcie wie o tym, dlatego ich serwisy możemy zobaczyć w wynikach raportu.
Widoczność serwisu w wynikach naturalnych Google buduję się przez wiele miesięcy czy nawet lat. Długotrwałej widoczności nie zbudujemy przez 2 czy 3 miesiące. W większości analizowanych branż w raporcie, absolutne minimum to co najmniej 6 miesięcy intensywnych działań SEO do uzyskania pierwszych zadowalających efektów. Warto mieć to na uwadze, wybierając osobę czy firmę do obsługi kampanii SEO. Nie warto wierzyć w oferty uzyskania szybkiej i trwałej widoczności – to niestety często wiąże się z późniejszymi konsekwencjami w postaci filtrów od Google.
Założeniem projektu „Raport SEO 2014 – Liderzy poszczególnych branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Wyniki zebrane zostały z każdego miesiąca roku 2014, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych (SEO).
Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SemStorm. W rozbudowanej funkcjonalności systemu, znajdziemy między innymi codzienny monitoring setek tysięcy słów kluczowych w wyszukiwarce Google. W tym miejscu chciałbym podziękować firmie SemStorm za pomoc w realizacji raportu.
Patroni medialni
Podaj e-mail, aby otrzymać raport:
Pobierając raport, zostajesz automatycznie dodany do mojej prywatnej listy mailingowej.
Dzięki za raporcik, już pobrałem i zabieram się do lektury. Pozdrawiam:)
Wyniki robią wrażenie. Chciałbym takie z organicznych wyciągać. :D
Marek ostatnio opublikował…Walentynkowy konkurs meblowy
Ciekawa jest dosyć spora różnica między media markt i saturnem, bo przecież to praktycznie to samo. Ten sam właściciel, taka sama oferta a nawet sklepy różnią się tylko detalami i kolorystyką.
Liczba słów kluczowych w top10 niektórych firm jest nie do ogarnięcia. Nie wiem, kto ich pozycjonuje, ale chyba cała firma nic innego nie robi tylko pozycjonuje jednego klienta ;)